Google Search Console: Podiel brand a non-brand návštev

Ak si chcete odfiltrovať brand a non-brand frázy v Google Search Console, zrejme narazíte problém typu:

  • Brand: 200 kliknutí
  • Non-brand: 500 kliknutí
  • Kliknutí celkom: 1 000

Kde sa stratilo zvyšných 300 kliknutí? 

Je to spôsobené tým, že Google neposkytuje dáta o úplne všetkých kľúčových slovách. Ak je celkový počet kliknutí napr. „1000“, po sčítaní všetkých slov bude súčet napr. 700. Takže filtrovanie brandu/non-brandu, resp. ich pomer, by sa mal počítať z čísla 700. Ani to nebude úplne presné, keďže zostalo 300 neznámych kliknutí, ale nič lepšie asi v tejto chvíli nezistíme.

Viac viď v diskusii na Facebooku.

Získajte praktické SEO tipy pre zvýšenie zisku

Overené tipy z 13-ročnej praxe Praktické návody Automatizácie šetriace hodiny